Jesteś na archiwalnej stronie Wydziału Nauk o Edukacji UwB. Kliknij tutaj, aby przejść do aktualnej - nowej strony.
 
Strona główna / Studenci / Aktualności
Podania studentów w USOSweb

Dnia 07.12.2022 został uruchomiony moduł dla studentów SKŁADANIA PODAŃ POPRZEZ USOS WEB. Prosimy o zapoznanie się z instrukcją i zaprzyjaźnienie się z nową funkcjonalnością.

Instrukcja składania podania

 

Cyfrowe podpisywanie decyzji w sprawie stypendiów!

W dniu 28 listopada 2022 na Wydziale Nauk o Edukacji UwB zostały po raz pierwszy cyfrowo podpisane decyzje w sprawie stypendiów rektora, stypendiów socjalnych oraz zapomóg. Podpis złożył Prodziekan ds. spraw dydaktycznych dr hab. Tomasz Bajkowski, prof. UwB w obecności Dziekana Wydziału profesora dr hab. Mirosława Sobeckiego.

Dzięki wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu proces wydawania decyzji stypendialnych stał się szybszy, tańszy i ekologiczny. Student otrzymał na swój adres e-mail wiadomość z informacją, że w USOSweb czeka na niego pismo. Po zalogowaniu się na konto wystarczy podać kod autoryzacyjny otrzymany w kolejnej wiadomości. Wpisanie go jest równoznaczne z potwierdzeniem odebrania pisma.
Uniwersytet w Białymstoku pomyślnie wprowadził w życie kolejne udogodnienie!  

Koła Naukowe rozpoczynają rekrutację 

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

Chcecie rozwijać swoje pasje naukowe, realizować badania naukowe, przygotowywać artykuły i występować na konferencjach naukowych? A może wolicie rozwijać swoje talenty artystyczne lub działać na rzecz dzieci, młodzieży lub seniorów? Zapraszamy do przyłączenia się do Koła Naukowego/Artystycznego działającego na Wydziale Nauk o Edukacji – dobrze spędzony czas gwarantowany

HARMONOGRAM STYPENDIALNY 2022/2023 – WAŻNE INFORMACJE

Studencie!
Tura generowania wniosków w systemie USOSweb rozpoczyna się 17.10.2022 r. od godziny 10.00.
Więcej informacji w linku: Harmonogram 

Zmiana adresów mailowych

Szanowni Studenci Uniwersytetu w Białymstoku,

Dział Aplikacji Komputerowych informuje, że od dnia 29.09.2022 r. podstawową skrzynką pocztową studenta służącą do komunikacji z Uniwersytetem w Białymstoku będzie skrzynka pocztowa o adresie:
<pierwsza litera imienia><pierwsza litera nazwiska><nr indeksu>@student.uwb.edu.pl,

na przykład: in56789@student.uwb.edu.pl

Skrzynka pocztowa jest dostępna pod adresem https://portal.office.com lub https://www.office.com w pakiecie Office365 (logowanie poprzez CAS).

II STUDENCKA AKADEMIA PROFILAKTYKÓW

Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie DROGA w Białymstoku organizuje II Studencką Akademię Profilaktyków, której głównym celem jest dostarczenie studentom wiedzy dotyczącej profilaktyki zdrowia psychicznego oraz form pomocy dzieciom, młodzieży uzależnionej/ nadużywającej środków psychoaktywnych i nowych technologii.

Pierwsze spotkanie:
24 października 2022, Wydział Nauk o Edukacji, Świerkowa 20, godz. 9.00-11.00, sala A204.

Zgłoszenia pod nr telefonu: 788 945 550 
oraz e-mailem: joanna.dziemianczyk@stowarzyszeniedroga.pl 

Uczestnicy po ukończonym programie będą mieli możliwość prowadzenia zajęć profilaktycznych ODPŁATNIE.

 

Szkolenie biblioteczne skierowane do studentów I lat studiów Wydziału Nauk o Edukacji

Zapraszamy studentów I lat studiów Wydziału Nauk o Edukacji do wzięcia udziału w szkoleniu bibliotecznym, które odbędzie się w dniu 14 października 2022 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Kampus UwB, ul. Ciołkowskiego 1R, 1piętro, sala 1.12.
Prosimy o dokonanie rejestracji poprzez USOS-web do jednej z trzech grup:

I grupa: szkolenie w godz. 09.00 - 10.00
II grupa: szkolenie w godz. 10.00 - 11.00
III grupa: szkolenie w godz. 11.00 - 12.00

Szkolenie biblioteczne ma za zadanie przygotować studentów I roku do samodzielnego oraz aktywnego korzystania ze zbiorów i usług oferowanych przez Bibliotekę Uniwersytecką im. Jerzego Giedroycia w Białymstoku.
Zakres szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • organizacja i funkcjonowanie systemu biblioteczno-informacyjnego;
  • strona WWW Biblioteki Uniwersyteckiej jako podstawowe źródło informacji o Bibliotece i jej zasobach;
  • rodzaje i charakterystyka zbiorów bibliotecznych oraz zasady ich rozmieszczenia w czytelniach i innych pomieszczeniach magazynowych;
  • korzystanie z katalogu komputerowego (przeszukiwanie katalogu, zamawianie, rezerwacja i prolongata książek, sprawdzanie swojego konta użytkownika);
  • podstawowe zasady korzystania ze zbiorów i usług biblioteki (regulaminy, godziny otwarcia poszczególnych agend, sposoby udostępniania zbiorów, zasady korzystania z dostępnych komputerów i narzędzi reprograficznych).

Udział w szkoleniu jest nieobowiązkowy.

Bezpłatne zajęcia w języku angielskim

Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnej okazji rozwijania kompetencji językowych poprzez uczestnictwo w dodatkowych, bezpłatnych zajęciach prowadzonych w języku angielskim na Wydziale Nauk o Edukacji w semestrze zimowym w bieżącym roku akademickim.
W celu zapisania się na poszczególne zajęcia proszę o informację mailową na adres noe.international@uwb.edu.pl  najpóźniej do 14.10.2022 r.

WINTER SEMESTER

Title

Lecturer

ECTS

Total course hours

 Comparative Education
 WEDNESDAY 13.15-15.30 (room A237)

 Agata Butarewicz-Głowacka, PhD

6

30

 Elements of social skills training
 FRIDAY 13.15-14.45 (room B124)

 Anna Chańko-Kraszewska, PhD

6

30

 From Love to Hate: The Bright and Dark   Side of Moral Emotions in Psychology
 WEDNESDAY 11.30-13.00 (room A110)

 Anna Karolczak, PhD

3

15

 Harvard Negotiation Model
 TUESDAY 9.45-11.15 (room A212)

 Marcin Kolemba, PhD

3

15

 Intercultural communication
 THURSDAY 13.15-14.45 (room A237)

 dr hab. Dorota Misiejuk, prof. UwB

3

15

 Literature for Children and Teenagers
 THURSDAY 11.30-13.00 (room A237)

 dr hab. Anna Józefowicz

3

15

 Social Pathologies from 9.11
 
WEDNESDAY 8.00-11.15 (room A237)

 dr hab. Krzysztof Sawicki, prof. UwB

6

30

 Working with culturally diverse group.   Workshops
 
TUESDAY 11.30-13.00 (room A237)

 Anna Młynarczuk-Sokołowska, PhD

6

30

Ogłoszenie XVIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Otwarte Drzwi”

Szanowni Państwo,

Przypominamy o możliwości zgłaszania się uczestników w konkursie ogłoszonym przez PFRON „Otwarte Drzwi" na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem badawczym jest zagadnienie niepełnosprawności w wymiarze: zdrowotnym, zawodowym lub społecznym oraz Konkurs na projekty kół naukowych w obszarze zagadnienia niepełnosprawności.

Termin zgłoszeń mija 20 września.

Szczegóły konkursu:

https://otwartedrzwi.pfron.org.pl/ogloszenie-xviii-edycji-ogolnopolskiego-konkursu-otwarte-drzwi/

STYPENDIUM MINISTRA ZA ZNACZĄCE OSIĄGNIĘCIA na rok akademicki 2022/2023

 

Grafika ozdobna z napisem: STYPENDIUM MINISTRA ZA ZNACZĄCE OSIĄGNIĘCIA  na rok akademicki 2022/2023Stypendium ministra za znaczące osiągnięcia jest szczególnym wyróżnieniem cieszącym się dużym uznaniem środowiska akademickiego. Stypendium przyznawane jest studentom szczególne zaangażowanym w życie naukowe Polskich Uczelni, którzy posiadają wybitne osiągnięcia naukowe, artystyczne, sportowe w trakcie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich.
 
O stypendium ministra za znaczące osiągnięcia na rok akademicki 2022/2023 może ubiegać się student, który w poprzednim roku akademickim zaliczył rok studiów oraz uzyskał wpis na kolejny rok studiów w danym roku akademickim (lub został przyjęty na studia drugiego stopnia). Stypendium ministra może być przyznane studentowi, który w okresie studiów wykazał się znaczącymi osiągnieciami naukowymi lub artystycznymi związanymi ze studiami lub znaczącymi osiągnięciami sportowymi.

Więcej informacji dostępnych na stronie Uniwersytetu w Białymstoku
 

XVIII edycja Ogólnopolskiego Konkursu „Otwarte Drzwi"

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zaprasza do udziału w XVIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Otwarte Drzwi" na najlepsze prace magisterskie i doktorskie, których tematem badawczym jest zagadnienie niepełnosprawności w wymiarze: zdrowotnym, zawodowym lub społecznym oraz Konkurs na projekty kół naukowych w obszarze zagadnienia niepełnosprawności.

Prace będzie można zgłaszać od 20 września 2022 r.

Więcej szczegółów na temat konkursu znajdziecie Państwo na witrynie PFRON pod dresem:

https://otwartedrzwi.pfron.org.pl/ogloszenie-xviii-edycji-ogolnopolskiego-konkursu-otwarte-drzwi/

Stypendia Santander 2Q2022

Biuro Santander Universidades Santander Bank Polska SA, Zespół Rozwoju i Wsparcia, zwrócił się do nas z prośbą o przekazanie informacji, iż w ramach  misji wsparcia społeczności akademickiej ruszają nabory na nowe Stypendia Santander, które oferują 3200 miejsc na bezpłatne kursy i szkolenia , dla każdego, kto ukończył 18 lat.  Kursy są  z zakresu języka angielskiego,podstaw zarządzania projektami, podstaw inwestowania  na giełdzie, umiejętności menadżerskich oraz zrównoważonego rozwoju.
Wszystkie są realizowane w formie online/hybrydowej.

Nauka języka polskiego online od podstaw

Stypendia Santander 2Q2022

Obecnie trwają nabory na:

•    Stypendium Językowe Santander  | Angielski i IELTS z British Council
1 000 miejsc na kurs e-learningowy z języka angielskiego Learn English Select, który koncentruje się na rozwoju praktycznych umiejętności językowych. Grono najlepszych 250 osób otrzyma dodatkowo zajęcia English Online z lektorami, a w kolejnym etapie 125 najlepszych uzyska dostęp do materiałów dydaktycznych Road to IELTS oraz możliwość bezpłatnego zdania testu z certyfikatem IELTS

Aplikuj do 19 czerwca br.
Link do naboru: https://app.becas-santander.com/pl/program/bc-ielts-2022

•    Stypendium Rozwojowe Santander | Podstawy Zarządzania projektami WZ IŁ& IPMA
100 miejsc na kurs online z wykładowcami International Project Management Associaction wprowadzający do świata projektów i zarządzania nimi.  Najważniejsze pojęcia projektowe, główne metody i narzędzia, zasady organizacji pracy projektowej to główne zagadnienia tego kursu. Uczestnicy  otrzymają certyfikat potwierdzający udział w kursie. Kurs jest organizowany przez Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki we współpracy z IPMA Polska.

Aplikuj do 12 czerwca br.
Link do naboru: https://app.becas-santander.com/pl/program/pzp_wzul_ipma

•    Stypendium Rozwojowe Santander | Podstawy inwestowania na giełdzie SGH & GPW

200 miejsc na kurs online z wykładowcami dla osób zainteresowanych inwestowaniem, obejmujący zagadnienia, takie jak m.in. funkcjonowanie rynku kapitałowego i giełdy, zasady inwestowania, analiza spółek, sposoby oceny ryzyka, psychologia inwestowania i wiele innych. Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają certyfikat. Kurs organizowany jest przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie przy współpracy z Fundacją Giełdy Papierów Wartościowych.

Aplikuj do 19 czerwca br.
Link do naboru: https://app.becas-santander.com/pl/program/ping_sgh_gpw

•     Santander Scholarships Skills | MBA Essentials 2022–LSE
900 miejsc dla osób chcących rozwinąć niezbędne twarde i miękkie umiejętności biznesowe stanowiące esencję wiedzy ze studiów MBA. Program odbywa się online i jest podzielony na 10 modułów asynchronicznych, które są udostępniane co tydzień i mogą być realizowane. Uczestnicy mogą realizować kurs we własnym tempie, dodatkowo maja okazję do nawiązywania interakcji między sobą oraz brania udziału w małych grupach dyskusyjnych.  Program będzie dostępny w języku angielskim, hiszpańskim, portugalskim.

Aplikuj do 30 czerwca br.
Link do naboru: http://app.becas-santander.com/program/becas-santander-skills-mba-essentials-2022-lse

•    Santander Scholarships Sustainability | Skills for the Green transition –Cambridge Judge Business School
1 000 miejsc na sześciotygodniowy międzynarodowy program online prowadzony przez Cambridge Judge Business School. Uczestnicy będą mogli poznać globalną perspektywę problemów i wyzwań środowiskowych, przed którymi stoimy, takich jak utrata bioróżnorodności, wylesianie, odnawialne źródła energii, gospodarka o obiegu zamkniętym. Dodatkowo będą mieli okazję rozwijać umiejętności przywódcze, poznać przykłady i historie sukcesu firm z dużym doświadczeniem w stosowaniu kryteriów ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego). Program będzie dostępny w języku angielskim, hiszpańskim, portugalskim

Aplikuj do 9 czerwca br.
Link do naboru: http://app.becas-santander.com/program/becas-santander-sustainability-skills-for-the-green-transition-cambridge-judge-business-school

Solidarni z Ukrainą
W ramach wsparcia dla naszych gości z Ukrainy Santander Bank Polska z Uniwersytetem Szczecińskim prowadzi  otwarty kurs języka polskiego online. Kurs jest prowadzony przez lektorkę w języku ukraińskim i jest on transmitowany na żywo na fanpage’u Santander Universidades Polska na Facebooku. Zachęcamy do przekazania informacji, do osób które takiego kursu potrzebują.

Zachęcamy do aplikowania i trzymamy za Państwa kciuki.!

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem mailowym: santander.universidades@santander.pl

EUROSTUDENT   VIII

Dołącz już dziś! Link do kwestionariusza ankiety internetowej: https://pbs.pl/eurostudent 

Bierzemy udział w największym europejskim przedsięwzięciu badawczym dotyczącym życia studentów w formie ankiety internetowej – EUROSTUDENT. Jest to cykliczny projekt, który pozwala na uchwycenie trendów przydatnych w kształtowaniu polityki publicznej. Dołącz już dziś!

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie wszystkich uczestników studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz podyplomowych. Zapraszamy studiujących stacjonarnie, niestacjonarnie oraz tych, którzy studiują na odległość.

 

Ankieta zajmie ok. 20 minut, dostępna jest do końca czerwca. Zalecamy wypełnianie na większym ekranie niż smartfon.

 

EUROSTUDENT VIII to kolejna edycja międzynarodowego projektu badawczego, którego celem jest analiza społeczno-ekonomicznych warunków studiowania i porównanie ich z warunkami panującymi w blisko 30 krajach Europy. Cykliczny charakter pomiaru pozwala na uchwycenie trendów, których znajomość jest przydatna w kształtowaniu polityki publicznej w sektorach szkolnictwa wyższego. Nad metodologią badania czuwa zespół złożony z przedstawicieli wszystkich państw uczestniczących, pod kierunkiem badaczy z Niemiec, Austrii i Holandii. Polska bierze udział w projekcie już po raz piąty. Dość skomplikowana, wielostopniowa metodologia, przesądza o unikatowości projektu, gwarantując trafność wyciąganych na jego podstawie wniosków.

 

Badanie realizowane jest metodą ankiety internetowej, a jego Wykonawcą jest niezależna

agencja badawcza PBS Sp. z. o. o. (dawniej Pracownia Badań Społecznych). PBS jest jedną

z najbardziej prężnych i doświadczonych agencji działających na krajowym rynku usług

badawczych, prowadzącą działalność nieprzerwanie od 1990 roku. Firma gwarantuje

studentom pełną dyskrecję i poufność – wyniki badania prezentowane będą wyłącznie

w postaci zbiorczych statystyk. Rzetelność PBS potwierdzają certyfikaty organizacji

branżowych. Pełna informacja o ochronie danych i zgodzie dostępna jest TUTAJ.

 

 

Więcej informacji: eurostudent.eu lub eurostudent@pbs.pl

Infolinia projektowa: 511 890 222 (pn-pt 8.00-16.00)

 

ZLECENIODAWCA Ministerstwo Edukacji i Nauki
WYKONAWCA PBS Sp. z o.o.

POPULACJA BADANA studenci uczelni wyższych w Polsce
RESPONDENCI minimum 10 000 studentów ze wszystkich uczelni w Polsce
TERMIN REALIZACJI maj – czerwiec 2022
TECHNIKA BADAWCZA ankieta internetowa (CAWI) 

 

IV EDYCJA KONKURSU O NAGRODĘ IM. MARIANA REJEWSKIEGO ZA NAJLEPSZĄ PRACĘ INŻYNIERSKĄ, LICENCJACKĄ, MAGISTERSKĄ I ROZPRAWĘ DOKTORSKĄ POŚWIĘCONĄ CYBERBEZPIECZEŃSTWU I KRYPTOLOGII

Do konkursu mogą zostać zgłoszone prace, które dotyczą cyberbezpieczeństwa i kryptologii.

Zgłoszone prace powinny być przygotowane w języku polskim lub w języku angielskim. Zgłoszenia może dokonać wyłącznie autor pracy.

Konkurs przeprowadzony jest w dwóch kategoriach:
I. Konkurs na najlepszą pracę inżynierską, licencjacką i magisterską,
II. Konkurs na najlepszą rozprawę doktorską.

Uczestnikami Konkursu w kategorii I mogą być osoby, które nie wcześniej niż dnia 1 października 2019 r., obroniły pracę inżynierską, licencjacką lub magisterską na uczelni, mającej siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 Uczestnikami Konkursu w kategorii II mogą być osoby, które obroniły, nie wcześniej niż dnia 1 października 2018 r., rozprawę doktorską, na podstawie której podmiot, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, nadał stopień naukowy doktora.

Łączna suma nagród w Konkursie wynosi 50 000 zł:

--> nagrodami w kategorii I są: I nagroda – 9000 zł, II nagroda – 6000 zł, III nagroda – 4000 zł.
--> nagrodami w kategorii II są: I nagroda – 14 000 zł, II nagroda – 10000 zł, III nagroda – 7000 zł.

Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:
- wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy,
- wypełniony formularz zgłoszeniowy w formacie *.doc/*.docx,
- jeden egzemplarz pracy w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
- jeden egzemplarz streszczenia pracy (do 7200 znaków) w wersji elektronicznej w formacie *pdf,
- zaświadczenie z uczelni lub podmiotu nadającego stopień naukowy, potwierdzające złożenie i obronę przesłanej pracy (zaświadczenie powinno zawierać informację o temacie pracy   oraz nazwę jednostki wydającej zaświadczenie).
Uczestnik Konkursu może wykorzystać wzór zaświadczenia.
Zgłoszenie do Konkursu należy kierować w terminie do dnia 12 sierpnia 2022 r.:
- w zamkniętej kopercie na adres: Departament Cyberbezpieczeństwa MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa,
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konkurs.cyber@mon.gov.pl.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: https://www.cyber.mil.pl/edycja-iv/?fbclid=IwAR1vFGn5Op_YomOvo4tT7y3Xm4mS9MXBkq6qFSWgHq5gP35vPgntYlh68B0

Radio SoVo – nowoczesna edukacja  osób z niepełnosprawnością intelektualną

Zapraszamy studentów i studentki do udziału w czterogodzinnym szkoleniu on-line pt. „Radio SoVo – nowoczesna edukacja  osób z niepełnosprawnością intelektualną”. Radio SoVo jest to radio internetowe tworzone przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną i przez seniorów (radiosovo.pl).  Szkolenie organizowane jest przez Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, dotyczy ono możliwości wykorzystania internetowego radia w działaniach rehabilitacyjnych, terapeutycznych, wspierających i edukacyjnych prowadzonych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Studenci i studentki uczestniczący w całym szkoleniu otrzymają certyfikat potwierdzający udział w nim i nabytą wiedzę. Szkolenie będzie przeprowadzone w formie zdalnej 18 maja 2022 roku w godz. 16.00-19.00. Zapisy dostępne są na stronie: https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN__GqIs9axSg-lh9HK7IjV6A

lub za pomocą kodu QR zamieszczonego poniżej i na plakacie informującym o szkoleniu.

Zapisy trwają do 17 maja do godziny 12.00.

Program szkolenia

Koordynator projektu z ramienia Wydziału Nauk o Edukacji
Mgr Dorota Wyrzykowska-Koda
Pracownia Pedagogiki Inkluzyjnej
d.koda@uwb.edu.pl

XIII Ogólnopolska Konferencja „Nauka i pasja kluczem do sukcesu"

Serdecznie zapraszamy studentów i młodych naukowców do udziału w XIII Ogólnopolskiej Konferencji „Nauka i pasja kluczem do sukcesu", która odbędzie się 25-26 maja 2022r. w Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

 Zakres tematyczny konferencji:

  • Innowacje w ekonomii i zarządzaniu
  • Innowacje technologiczne – możliwości komercjalizacji
  • Nauki medyczne i zdrowie – innowacyjne rozwiązania
  • Dziennikarstwo i nowe media – wyzwania XXI wieku
  • Zrównoważony rozwój

Organizatorem konferencji jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: www.naukaipasja.com.pl oraz na profilu https://www.facebook.com/naukaipasja.

Referaty, które uzyskają pozytywną recenzję, mogą zostać opublikowane w czasopismach wydawanych przez WSIiZ, znajdujących się w wykazie czasopism punktowanych przez MEiN: Studia Humana (40 pkt.) i Soci@lCommunication (20 pkt.) oraz Financial Internet Quarterly (40 pkt.). 

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 6 maja 2022r. Możliwość rejestracji na stronie www.naukaipasja.com.pl

Koszt uczestnictwa: 80 zł, termin wniesienia opłaty konferencyjnej: 10 maja 2022 r.

Miejsce konferencji:

Centrum Edukacji Międzynarodowej WSIiZ

Kielnarowa 386A

36-020 Tyczyn, Polska

XIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka i pasja kluczem do sukcesu" otrzymała wsparcie Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Doskonała nauka"

Konkurs na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki

Główny Urząd Statystyczny już po raz kolejny organizuje Konkurs na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki.

Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszej pracy magisterskiej oraz najlepszej pracy doktorskiej z zakresu statystyki spośród prac obronionych na wyższych uczelniach publicznych i niepublicznych w roku akademickim 2020/2021, które uzyskały pozytywną ocenę.

Prace konkursowe mogą zgłaszać samodzielnie ich autorzy za pośrednictwem aplikacji do zgłoszeń dostępnej pod adresem konkursnaprace.stat.gov.pl do 30 czerwca 2022 r. Spośród zgłoszonych oraz zakwalifikowanych do udziału w Konkursie prac magisterskich i doktorskich Komitet Konkursowy wyłoni laureatów trzech najlepszych prac magisterskich i trzech najlepszych prac doktorskich, którym zostaną przyznane nagrody pieniężne.

Nagrody przewidziane dla najlepszych prac magisterskich:

  • I miejsce – nagroda 5.000 zł
  • II miejsce- nagroda 3.000 zł
  • III miejsce- nagroda 2.000 zł

Nagrody przewidziane dla najlepszych prac doktorskich:

  • I miejsce – nagroda 10.000 zł
  • II miejsce- nagroda 7.000 zł
  • III miejsce- nagroda 5.000 zł

Dokładne informacje o warunkach uczestnictwa w konkursie oraz regulamin dostępny jest na stronie konkursnaprace.stat.gov.pl

Serdecznie zachęcamy do udziału

Organizatorzy Konkursu

Ulotka

Aplikuj na nowe Stypendia Santander i rozwijaj swoje kompetencje

Zachęcamy do aplikowania na bezpłatne kursy i szkolenia w ramach nowych Stypendiów Santander pod hasłem #NeverStopLearning .  Są one okazją do rozwijania kompetencji m.in. językowych, cyfrowych i biznesowych.

  • Santander Scholarships Language | Online English Courses 2022 – British Council 

5000 miejsc dla osób powyżej 18. roku życia na bezpłatne, interaktywne kursy z języka angielskiego z wykorzystaniem platformy e-learningowej oraz lekcjami online z nauczycielami British Council. Program będzie prowadzony na wszystkich poziomach zaawansowania od A1 do C1 i pomoże zwiększyć szanse na rynku pracy. Uczestnicy po zakończonym szkoleniu otrzymają  certyfikaty British Council.

Aplikuj do 29 marca br.: https://app.becas-santander.com/pl/program/becas-santander-idiomas-online-english-courses-2022-british-council

  • Stypendium Santander Tech | MIT Leading Digital Transformation

100 miejsc dla osób powyżej 18. roku życia na bezpłatny kurs z na temat  technologii takich jak BigDate, sztuczna inteligencja, blockchain, rozwiązania chmurowe itd. Jest to pierwszy kurs z MIT w 100% w języku polskim. Na uczestników czekają cenne certyfikaty ukończenia kursu MIT - prestiżowej uczelni.

Aplikuj do 1 maja br.: https://app.becas-santander.com/pl/program/mit_pl2022

  • Stypendium Rozwojowe Santander | Kompetencje Przyszłości UEW

300 miejsc dla osób powyżej 18. roku życia na kursy online z zakresu kompetencji przyszłości, takich jak podstawy programowania Python, Excel, SQL a także umiejętności biznesowe i miękkie. Uczestnicy będą mieli do wyboru 1 z 9 kursów. Projekt organizowany jest przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.  

Aplikuj do 20 marca br.: https://app.becas-santander.com/pl/program/kp_uew_2022

  • Studencki Nobel 2022

Studenci z całej Polski mogą zmierzyć się ze sobą w 1 z 9 kategorii i otrzymać Studenckiego Nobla oraz nagrodę finansową w wysokości 5000 zł. Rozpoznawalny konkurs od 13 lat organizowany przez Niezależne Zrzeszenie Studentów, daje laureatom możliwość budowania swojej marki osobistej na rynku pracy i w środowisku naukowym

Aplikuj do 31 marca br.: https://app.becas-santander.com/pl/program/studencki-nobel-2022?search=nobel&track=search

  • Stypendium Rozwojowe Santander | Europejski Certyfikat Bankowca EFCB 3E UEK

40 miejsc dla studentów i absolwentów, którzy myślą o karierze w bankowości. Projekt oferuje 20 godzin dydaktycznych kursu przygotowującego prowadzonego przez Katedrę Bankowości i Globalnego Systemu Finansowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz dofinansowanie do 100% do egzaminu Europejskiego Certyfikatu Bankowca EFCB 3E.
Aplikuj do 20 marca br.:  https://app.becas-santander.com/pl/program/ecb_uek_2022

Solidarni z Ukrainą

Wspólnie z innymi bankami grupy Santander w Europie Santander Bank Polska przekazał ponad
1 mln euro organizacjom humanitarnym: Międzynarodowemu Komitetowi Czerwonego Krzyża oraz Agencji ONZ ds. Uchodźców - UNHCR. Potrzeb jest bardzo dużo, dlatego dodatkowo uruchomiliśmy akcję charytatywną dla Ukrainy - Podwójna Moc Pomagania. Akcja jest prowadzona wspólnie z Fundacją Santander.

Zapraszamy Państwa do wsparcia. Każdą wpłata zostanie podwojona, tzn. do każdej wpłaconej przez Państwa złotówki Santander Bank Polska dołoży drugą. Na ten cel zostanie przeznaczone 1,5 mln złotych. Razem możemy więcej!

Poza akcją przygotowaliśmy także ułatwienia dla obywateli Ukrainy – naszych koleżanek i kolegów oraz klientów. Szczegółowe informacje udostępniamy na stronie Santander Bank Polska https://www.santander.pl/pomoc

Zachęcamy do aplikowania i trzymamy za Państwa kciuki.

W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem mailowym: santander.universidades@santander.pl

Załącznik PDF - Stypendia Santander Universidades 1Q2022

Program „Aktywny samorząd”

Zapraszamy od udziału w programie „Aktywny samorząd” - Moduł II - „Pomoc w uzyskaniu wyksztalcenia na poziomie wyższym” finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych realizowanego przez Miasto Białystok.

 Program skierowany jest do pełnoletnich osób z niepełnosprawnościami w stopniu umiarkowanym i znacznym, zameldowanych (zamieszkałych) na terenie Miasta Białystok. W ramach powyższego działania istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do kosztów czesnego i dodatku na pokrycie kosztów kształcenia.

Wszelkie informacje dotyczące w/w Programu można uzyskać w Departamencie Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Bema 60/1, pod numerem tel. (85) 869-65-65, (85) 869-65-50, na stronie internetowej www.bialystok.pl w zakładce osoby niepełnosprawne lub na platformie internetowej PFRON www.sow.pfron.org.pl.

Zmiany w funkcjonowaniu Biblioteki w weekendy

Zmiany w funkcjonowaniu Biblioteki w weekendy w okresie 1.02 - 28.02.2022

5-6.02.2022 nieczynna
12-13.02.2022 nieczynna
19-20.02.2022 sobota    9:00 - 14:00
niedziela 9:00 - 13:00
26-27.02.2022 nieczynna
Konkurs „Polskie Serce Pękło. Katyń 1940"

Konkurs „Polskie Serce Pękło. Katyń 1940". Przedsięwzięcie organizuje Marszałek Sejmu RP Elżbieta Witek, a członkiem komitetu honorowego jest Minister Edukacji i Nauki Przemysław Czarnek. 

Zadanie konkursowe dla studentów (osoby w wieku do 26 lat) polega na przygotowaniu scenariusza 45-minutowej lekcji pt. „Katyń-Pamiętamy". Zgłoszenia można przesyłać do 11 marca 2022 r. 

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie MEiN https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/polskie-serce-peklo-katyn-1940--rusza-iii-edycja-konkursu oraz na stronie konkursu https://www.konkurskatynski.pl/.

Zachęcamy do udziału.

mLegitymacja już działa!

W poniedziałek, 20 grudnia na Uniwersytecie w Białymstoku została uruchomiona usługa mLegitymacji*. Studenci mogą ją zamawiać poprzez Mobilny USOS (w zakładce "mLegitymacja - moja mLegitymacja") lub przez system USOSweb (w zakładce "dla studentów - zamów mLegitymację").

Film instruktażowy: mLegitymacja studencka w Mobilnym USOS

mLegitymacja studencka działa tak, jak tradycyjny dokument. Pokazując ją na ekranie smartfona, potwierdzisz, że jesteś studentem, skorzystasz z ulg i zwolnień. Możesz również potwierdzić swoje dane użytkownikowi aplikacji mWeryfikator. Uprawniony użytkownik potwierdzi m.in. Twoje imię, nazwisko i zobaczy Twoje zdjęcie z dokumentu w niskiej rozdzielczości. Może sprawdzić również ważność mLegitymacji studenckiej.

Wybieramy najlepszego studenta zagranicznego w Polsce 2022!

To już XII edycja konkursu Interstudent, w którym nagradzamy najlepszych zagranicznych studentów zdobywających wykształcenie na polskich uczelniach. Szukamy – jak co roku – ludzi ambitnych, dobrych studentów, ale przede wszystkim aktywnych, zaangażowanych, budujących mosty między kulturami. I co roku, dzięki współpracy z uczelniami, znajdujemy wielu znakomitych kandydatów.

Chociaż w ostatnich dwóch latach to zadanie stało się trudniejsze, udało nam się pokazać zagranicznych studentów, którzy mimo obaw i utrudnień wynikających z epidemii pozostali w naszym kraju. Studiują, działają społecznie, angażują się w życie swoich społeczności. Są przykładem dla kolegów i ambasadorami polskich uczelni w swoich krajach.

Nagrody przyznamy tradycyjnie w trzech podstawowych kategoriach: studia licencjackie, studia magisterskie i studia doktoranckie. Kapituła może także przyznać Nagrodę Specjalną na szczególne osiągnięcia i zaangażowanie.

Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu Interstudent 2022 nastąpi w styczniu 2022 podczas konferencji „Studenci zagraniczni w Polsce 2022”, której gospodarzem będzie Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.

Zapraszamy do zgłaszania kandydatów: zagranicznych studentów uczelni publicznych i niepublicznych ze wszystkich stopni studiów, wszystkich kierunków i krajów. Czekamy na kandydatury młodych ludzi, którzy nie tylko dobrze radzą sobie na studiach, ale też wykazują „ponadnormatywne” zaangażowanie społeczne, naukowe, sportowe.

Na kandydatury czekamy do 17 grudnia 2021 roku.

Ankieta konkursowa

   plik PDF       |       plik WORD   

Wypełnione i podpisane ankiety prosimy przesyłać na adres e-mail: m.chrostna@perspektywy.pl

Więcej na http://studyinpoland.pl/interstudent

Regulamin konkursu

Szkolenie on-line z obsługi eduPortalu

Dział Aplikacji Komputerowych Uniwersytetu w Białymstoku zaprasza studentów na szkolenie on-line z obsługi nowego narzędzia do E-learningu wykorzystywanego przez Uczelnię - EduPortalu.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 30 listopada, zaczynie się o 8:00 i potrwa około 1 godziny. Transmisja będzie realizowana przez stronę Uczelni na YouTube. Słuchacze będą mieli możliwość zadawać pytania w komentarzach.

Więcej szczegółów

Bezpłatne szkolenie Efektywny przedsiębiorca

Studenci Uniwersytetu w Białymstoku,

Biuro Karier UwB oraz Żabka zapraszają na bezpłatne szkolenie "Efektywny Przedsiębiorca" w trakcie którego dowiecie się co we współczesnym
świecie biznesu oznacza bycie przedsiębiorczym.

Szkolenie odbędzie się 30 listopada 2021 r. o godz. 10:00 poprzez aplikacje Ms Teams.

Jeśli wciąż uważasz, że ABC przedsiębiorczości to tylko kwestie CEiDG, podatki i ZUS, przyjdź koniecznie.

W trakcie warsztatu będziemy poruszać następujące zagadnienia:

  • Wyzwania współczesnego przedsiębiorcy.
  • Co oznacza efektywne prowadzenie własnego biznesu w różnorodnych warunkach rynkowych?
  • Czy dobry marketing jest kluczem do sukcesu Twojego biznesu?
  • Tworzenie działalności gospodarczej, jako proces wykraczający poza formalne jej założenie.

Podczas szkolenia będą stosowane aktywizujące formy nauczania.

Warsztat będzie trwał 3 godziny zegarowe. Podany czas uwzględnia przerwy.

Jak wziąć udział?

Napisz do nas na maila: ac-bk@uwb.edu.pl a my wyślemy Ci link do szkolenia przed rozpoczęciem szkolenia.


Kim jest trener prowadzący szkolenie?

NORBERT GREZEL

Certyfikowany trener biznesu i mindfulness. Od ponad pięciu lat wspiera firmy, ich właścicieli i pracowników poprzez sesje coachingowe i programy szkoleniowe korzystając przy tym ze swojego doświadczenia m.in. z branży w marketingu i public relations. Za jeden z programów jaki zaprojektował i przeprowadził otrzymał wyróżnienia od Polish National Sales Awards w kategorii Trener Sprzedaży.

Serdecznie zapraszamy

Ogólnopolska Multidyscyplinarna Studencka Konferencja Naukowa

Ogólnopolska Multidyscyplinarna Studencka Konferencja Naukowa jest organizowana w ramach projektu Strefa Nauki, realizowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki, odbędzie się w dniach 2-4 grudnia 2021 r.

 Głównym celem Konferencji jest stworzenie możliwości zaprezentowania swoich osiągnięć naukowych oraz wyników badań przez studentów z całej Polski.

Uczestnikami czynnymi wydarzenia mogą być studenci prezentujący doniesienia naukowe o dowolnej tematyce w obszarach:

1. nauk o ekonomii, finansach i rachunkowości (3.12.21 r.),

2. nauk humanistycznych i teologicznych (3.12.21 r.),

3. nauk społecznych (3.12.21 r.),

4. nauk o kulturze fizycznej i zdrowiu (3.12.21 r.),

5. nauk o prawie i administracji (4.12.21 r.),

6. nauk ścisłych i przyrodniczych (4.12.21 r.).

Zapisy trwają do 29 listopada 2021 r.

Konferencja odbędzie się stacjonarnie w Uniwersytecie Szczecińskim.

Warunkiem czynnego uczestnictwa w OMSKN jest przesyłanie abstraktów formularzu zgłoszeniowym.

Po konferencji zostanie opublikowana publikacja z wybranymi abstraktami wygłoszonymi podczas konferencji.

W ramach Konferencji odbędzie się debata otwierająca 2 grudnia 2021 r., która będzie dostępna on-line. Tematem debaty będzie wdrażanie studentów w karierę badawczą.

➡️Link do formularza rejestracyjnego: https://forms.gle/DurnK5aVft8nbgww6

➡️Link do wydarzenia: https://fb.me/e/lKNxVSMvp

 

 

 

DODATKOWA REKRUTACJA NA STUDIA I PRAKTYKI ZAGRANICZNE ERASMUS+

 

Drodzy studenci!

Rozpoczęła się dodatkowa rekrutacja na studia i praktyki zagraniczne w ramach Programu ERASMUS+ na rok akademicki 2021/2022 (semestr letni).

Procedura rekrutacyjna składa się z kilku etapów:

1. Złożenie dokumentów (w języku polskim), w tym:

  • formularz zgłoszeniowy,
  • dokument poświadczający średnią ocen z roku akademickiego poprzedzającego rok rekrutacji (do uzyskania w dziekanacie),
  • list motywacyjny.

2. Spotkanie informacyjne

02.11.2021 r. odbędzie się spotkanie informacyjne w formie zdalnej. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt mailowy z koordynatorem w celu udostępnienia linku do spotkania (Anna Dziejma noe.international@uwb.edu.pl).

Przed spotkaniem zapoznaj się z zasadami kwalifikacji i zasadami finansowymi:

Uniwersytet w Białymstoku (uwb.edu.pl)

3. Rozmowa kwalifikacyjna

W trakcie rozmowy sprawdzana będzie motywacja do wyjazdu oraz znajomość języka pozwalająca na swobodną komunikację.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać do 03.11.2021 r. na adres e-mail: noe.international@uwb.edu.pl tel: 85-745-75-39

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 04.11.2021r. o godz.9.00 w formie zdalnej (link zostanie przesłany zgłoszonym kandydatom). 

 

Lista uczelni partnerskich

Formularz zgłoszeniowy 

Zasady kwalifikacji 

UwB zaprasza na Targi Pracy i Praktyk 2021

Ciekawe oferty, informacje o rozwoju kariery z pierwszej ręki, możliwość rozmowy  przedstawicielami instytucji rynku pracy. To wszystko czeka na studentów i absolwentów uczelni oraz wszystkich chętnych podczas Targów Pracy i Praktyk 2021. Targi odbędą się 20 października 2021 r. (środa) na Wydziale Ekonomii i Finansów Uniwersytetu w Białymstoku (ul. Warszawska 63). Organizuje je Biuro Karier UwB.

Od godz. 10:00 do 14.00 zainteresowani będą mogli odwiedzić jedno z ponad 25 stanowisk pracodawców oraz instytucji rynku pracy z naszego regionu. Na targach obecni będą przedstawiciele firm z branży usług, nowych technologii, finansów, produkcji i handlu, edukacji, a także administracji publicznej.

- Na ich stoiskach będzie można znaleźć ciekawe oferty pracy oraz praktyk, które mogą stać się początkiem kariery zawodowej. Zapraszamy też na stoisko Biura Karier, gdzie będzie można m.in. sprawdzić CV oraz porozmawiać z doradca zawodowym – zapowiada Marcelina Wojno, kierownik Biura Karier UwB.

Ponadto na naszym profilu fejsbukowym (https://www.facebook.com/biurokarieruwb) codziennie będziemy prezentować sylwetki pracodawców, którzy będą poszukiwali osób do pracy.

Nieodłącznym elementem Targów Pracy i Praktyk są warsztaty. W tym roku pierwszy odbędzie się o godz. 10:30, w sali 233 Wydziału Ekonomii i Finansów. Będzie dotyczył jednej z najbardziej pożądanych na rynku pracy umiejętności interpersonalnych - pracy w zespole.

Drugi warsztat, o godz. 15:00, będzie dotyczył motywacji. Poprowadzi go psycholog, a odbędzie się w Rektoracie UwB (ul. Świerkowa 20B) w sali 14. Na oba warsztaty obowiązuje limit 10 osób. Można się na nie zapisać za pośrednictwem Facebooka, mailowo, wysyłając wiadomość na adres
ac-bk@uwb.edu.pl lub telefonicznie, pod numerem 85 745 70 79.

mainLogo.png 

Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych,  UwB  

zaprasza

NA KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU IELTS

termin zajęć: środy, od 13.10.2021 do 02.02.2022, w godz. 17.00-19.15

miejsce zajęć: zajęcia są prowadzone w formie zdalnej na platformie ZOOM

W czerwcu 2022 będzie również możliwość podejścia do egzaminu IELTS  w siedzibie SPNJO, UwB w Białymstoku.

więcej informacji o kursie i egzaminie na stronce: https://uwb.edu.pl/ielts

Informacje dotyczące obron 2021
  1. Praca dyplomowa wgrywana jest jedynie do systemu APD (nie jest wymagana wersja papierowa)
  2. Podpisane oświadczenie antyplagiatowe należy wgrać do systemu APD, a oryginał dokumentu dostarczyć
  1. w przypadku obrony zdalnej dostarczyć osobiście lub przesłać listem na adres na 5 dni przed planowaną obroną:

Wydział Nauk o Edukacji UwB
ul. Świerkowa 20
15-328 Białystok

(z dopiskiem studia stacjonarne p. nr 8 /niestacjonarne p. nr 17)

  1. w przypadku obron na Wydziale przekazać przewodniczącemu komisji w dniu obrony
  1. Informacje do suplementu ukończenia studiów o: przynależności do kół naukowych, działalności w organizacjach studenckich (dotyczy aktywności na Uniwersytecie w Białymstoku) należy przesłać drogą mailową do właściwego dziekanatu do dnia 25.06.2021.
  2. Dokonanie opłaty za Dyplom w wysokości 60 zł. na konto w systemie USOSweb (zakładka płatności, należności nieopłacone, rodzaj opłaty – inne- za wydanie dyplomu ukończenia studiów) DOTYCZY TYLKO STUDENTÓW I STOPNIA
  3. Od roku akademickiego 2020/2021 obowiązuje elektroniczna karta obiegowa.
    Elektroniczna karta obiegowa potwierdza rozliczenie studenta z Biblioteką Pedagogiczną oraz Kwesturą i generowana jest w momencie przystąpienia studenta do obrony.
    Weryfikacja tych danych odbywa się poprzez USOS-web BEZ UDZIAŁU STUDENTA
    .
  4. Zdjęcia do dyplomu nie są wymagane (obowiązują nowe druki dyplomów, na których nie ma zdjęć).
KONKURS NA LOGO KOŁA NAUKOWEGO

Drodzy Studenci!

W związku ze zbliżającą się zmianą nazwy Koła Naukowego Pedagogiki Resocjalizacyjnej, serdecznie zapraszamy Was do udziału w konkursie na logo pod nową nazwą – Koło Naukowe Twórczej Resocjalizacji „Tabula Rasa”.

Do konkursu zapraszamy studentów zarówno I jak i II stopnia.

Zdjęcie pracy konkursowej należy dostarczyć na adres e-mail: kolouwb.reso@gmail.com

wraz z czytelnie wypełnioną Kartą Zgłoszeniową (skan podpisanego Załącznika nr 1 Regulaminu Konkursu) w tytule wiadomości wpisując: „konkurs na logo”.

Konkurs trwa od 07.05.2021r. do 31.05.2021r.

Na wygraną osobę czeka pakiet 5 książek o tematyce resocjalizacyjnej.

Regulamin konkursu oraz karta zgłoszeniowa znajdują się w załącznikach.

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!

Regulamin konkurs

Załącznik nr 1 - Karta zgłoszeniowa

Plakat

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową o tematyce związanej z miastem Ełk

Po raz kolejny mam przyjemność zaprosić studentów Państwa Uczelni do wzięcia udziału w „Konkursie na najlepszą pracę dyplomową o tematyce związanej z miastem Ełk". Konkurs organizowany jest już po raz czternasty. Poprzednie edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem autorów prac licencjackich, magisterskich, inżynierskich oraz słuchaczy studiów podyplomowych, do których konkurs jest adresowany. Zwycięzcy konkursu mieli możliwość publicznej prezentacji swoich prac, a tym samym podzielenia się oryginalnymi i innowacyjnymi pomysłami oraz wynikami badań. Mimo trudnej sytuacji epidemicznej, podjąłem decyzję o kontynuacji tego cieszącego się niesłabnącą popularnością konkursu. Celem, jaki przyświeca mi przy jego ogłaszaniu, jest popularyzowanie tematyki związanej z Ełkiem, umożliwienie autorom pracy promowania ich osiągnięć a także zachęcanie do podejmowania nowatorskich prac naukowo - badawczych poświeconych naszemu miastu. Jestem przekonany, że konkurs może pomóc w wyborze tematu pracy tym, którzy się jeszcze na konkretny temat nie zdecydowali. Do udziału w konkursie zapraszam autorów prac licencjackich, magisterskich, inżynierskich, doktorskich oraz słuchaczy studiów podyplomowych. W tegorocznym budżecie na nagrody w konkursie przeznaczono 10.000 zł. Prace należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta Ełku (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk). 

Rekrutacja Erasmus+

Drodzy studenci!

W dniu 14 kwietnia o godz. 9.00 odbędzie się rekrutacja na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ na rok akademicki 2021/22.

Procedura rekrutacyjna składa się z dwóch etapów:

1. Złożenie dokumentów (w języku polskim), w tym:

  • formularz zgłoszeniowy,
  • dokument poświadczający średnią ocen z roku akademickiego poprzedzającego rok rekrutacji (do uzyskania w dziekanacie),
  • list motywacyjny.

2. Rozmowa kwalifikacyjna

W trakcie rozmowy sprawdzana będzie motywacja do wyjazdu oraz znajomość języka pozwalająca na swobodną komunikację.

Dokumenty aplikacyjne do  uczestnictwa w programie Erasmus+ należy przesłać do 12.04.2021 r. na adres e-mail: noe.international@uwb.edu.pl tel: 85-745-75-39

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 14.04.2021r. o godz.9.00 w formie zdalnej. Link do spotkania zostanie wysłany osobom, które złożą dokumenty rekrutacyjne.

Wymagane dokumenty do wyjazdu na studia - rok akademicki 2021/2022:

mgr Anna Dziejma
koordynator programu Erasmus+

ERASMUS + spotkanie informacyjne

Drodzy studenci!

Jeśli chciałbyś/chciałabyś wyjechać w przyszłym roku akademickim (2021/22) na Erasmusa ale masz jeszcze wątpliwości i nie wiesz jak to zrobić, zapraszam Cię do udziału w spotkaniu informacyjnym, które odbędzie się 7 kwietnia 2021 r. o godz. 9.00 za pośrednictwem platformy ZOOM.

 

Przed spotkaniem zapoznaj się z zasadami kwalifikacji i zasadami finansowymi:

https://www.uwb.edu.pl/formularze-1484

Link do spotkania:

https://zoom.us/j/93882081086?pwd=eWMzeGlpeGZaU1MvZm16YnlTNXRVUT09

mgr Anna Dziejma
koordynator Erasmus+

KU Virtual Summer Programs 2021

This year, the KU will offer its Eichstätt Summer School as a brand new virtual program. Thanks to our vast experience with innovative digital teaching and learning formats, we will offer participants the opportunity of an intensive German program with a personal atmosphere, professional teachers, exciting workshops and many entertaining virtual activities and discussions. What will be new and different this year is that the KU Summer School is also suitable for absolute beginners. We offer German courses from levels A1 to B2, complemented by workshops and social activities as well as interactions with German students. The duration is four weeks (100 course hours), this means that participants will receive an official Transcript of Records worth 5.0 ECTS (or 6.0 US credits) upon successful completion.

The WFI Summer School 2021 [4] will also take place in a virtual format. The detailed program will be published soon on the website.

For both programs, the application will open on 1st April.

KU Virtual Summer Programs 2021

Stypendia Santander #LifelongLearning

Stypendia Santander #LifelongLearning

Ruszył nabór na Stypendia 2021 w ramach Santander Universidades. Po raz kolejny jest to okazja do zdobycia nie tylko cenionych kompetencji, ale również certyfikatów, które pomogą wyróżnić się na rynku pracy.

W 2021 roku wsparcie i  wybrane projekty kierowane są nie tylko do studentów i absolwentów, ale także do wszystkich osób, które ukończyły 18 lat i są zainteresowane rozwojem osobistym.

 

Obecnie trwa nabór na:

Organizatorzy zapraszają do śledzenia platformy santander-grants.com, na której publikowane są informacje o nowych naborach projektów stypendialnych realizowanych przy współpracy z najbardziej prestiżowymi ośrodkami akademickimi w Polsce i na świecie. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem: santander.universidades@santander.pl


Uniwersytet w Białymstoku jest jedną z ponad 50 uczelni w Polsce biorących udział w programie Santander Universidades, który wspiera rozwój studentów z niemal 1200 uczelni na całym świecie. Więcej informacji o współpracy na stronie www.uwb.edu.pl/santander-universidades

ZA, A NAWET PRZECIW &quot;EKONOMII SPOŁECZNEJ - DEBATY O GRANICACH BIZNESU I SPOŁECZEŃSTWA

Szanowni Państwo,

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku realizujący
projekt pozakonkursowy „Koordynacja i monitorowanie rozwoju ekonomii
społecznej w regionie" współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Poprawa
Spójności Społecznej, Działanie 7.3 Wzmocnienie roli ekonomii
społecznej w rozwoju społeczno-gospodarczym województwa podlaskiego,
we współpracy z Uniwersytetem w Białymstoku, SERDECZNIE ZAPRASZA
STUDENTÓW Z TERENU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO DO UDZIAŁU W JEDNODNIOWYM
SEMINARIUM PN. "ZA, A NAWET PRZECIW "EKONOMII SPOŁECZNEJ - DEBATY O
GRANICACH BIZNESU I SPOŁECZEŃSTWA", KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ W TRYBIE
ONLINE W DNIU 16 MARCA 2021 R. Warunkiem uczestnictwa w seminarium jest
przesłanie, wypełnionej przez studenta, karty zgłoszeniowej w formie
elektronicznej na e-mail projektes@rops-bialystok.pl lub faksem na nr 85
744 71 37 oraz przesłanie drogą pocztową lub osobiste dostarczenie
deklaracji uczestnictwa w projekcie i oświadczenia uczestnika na
adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, ul.
Kombatantów 7 15-110 Białystok DO DNIA 5 MARCA 2021 R. DO GODZ. 12.00.

Szczegółowe informacje dot. seminarium oraz dokumenty do wypełnienia
przesyłamy w załącznikach.

Osobą do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest P. Ewa Pietroczuk, tel.
85 744 72 75. --
Biuro Projektu
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
ul. Kombatantów 7
15-110 Białystok
tel. 85 744 72 75
fax. 85 744 71 37

Deklaracja uczestnika

Karta zgłoszeniowa

Oświadczenie uczestnika

Harmonogram

Zaproszenie

Pasjonaci Edukacji. Trwa rekrutacja do programu stypendialnego PFR

Ruszył nabór do programu stypendialnego "Pasjonaci Edukacji" Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju oraz zespołu Centralnego Domu Technologii. Został on przygotowany z myślą o studentach, którzy chcą związać swoją przyszłość z nauczaniem dzieci i młodzieży, ale nie pozwala im na to sytuacja materialna.

https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-pasjonaci-edukacji-trwa-rekrutacja-do-programu-stypendialneg,nId,5067441

Program: Aktywny samorząd – Pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym; finansowany ze środków PFRON, realizowany przez Miasto Białystok

Bezpłatny kurs języka angielskiego dla Studentek i Studentów, organizowany przez University of Illinois Urbana-Champaign

Serdecznie zapraszamy Studentki i Studentów Wydziału Nauk o Edukacji do uczestnictwa w bezpłatnym kursie języka angielskiego on-line, organizowanym w ramach Student Tutorial Project przez Prof. Lisę Renee Pierce z University of Illinois Urbana-Champaign

https://linguistics.illinois.edu/directory/profile/lpierce2.

Kurs trwa osiem tygodni, jedna godzina  w tygodniu, a jego celem jest rozwijanie słownictwa specjalistycznego z zakresu pedagogiki.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie, prosimy o kontakt na adres email:
noe.international@uwb.edu.pl

Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych,  UwB   zaprasza NA KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU IELTS

mainLogo.png 

Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych,  UwB  

zaprasza

NA KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU IELTS

termin zajęć: piątki, od 12.02.2021 do 04.06.2021, godz. 17.00-19.15

miejsce zajęć: zajęcia w formie zdalnej na platformie ZOOM

12 czerwca 2021 będzie możliwość podejścia do egzaminu IELTS  w siedzibie SPNJO, UwB w Białymstoku.

więcej informacji na stronce: https://uwb.edu.pl/ielts

Rezerwacja spotkań w dziekanacie studiów stacjonarnych (pokój A8)

Szanowni Studenci,

istnieje możliwość wcześniejszego umówienia się z pracownikami dziekanatu studiów stacjonarnych za pomocą podanego poniżej łącza. 

Rezerwacja spotkań w dziekanacie studiów stacjonarnych (pokój A8) - kliknij tutaj!

Program mentoringowy TopMinds 2021 – zapraszamy do udziału!

Stowarzyszenie Top 500 Innovators, zrzeszające naukowców, przedsiębiorców a także specjalistów z zakresu transferu technologii i komercjalizacji oraz Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta, która umożliwia wymianę naukową i kulturową pomiędzy Polską a Stanami Zjednoczonymi zapraszają do udziału w programie mentoringowym TopMinds.

Co to?

TopMinds to program mentoringowy, który otwiera młodym, polskim naukowcom drzwi do międzynarodowej kariery. Dotychczas odbyły się trzy edycje programu, z których skorzystało już ponad 120 młodych osób oraz ich mentorów!

Kogo zapraszamy?

Do wzięcia udziału w Top Minds 2021 zapraszamy studentów i studentki ostatniego roku studiów magisterskich, którzy planują swoją karierę w obszarze nauki oraz osoby przygotowujące rozprawy doktorskie na polskich uczelniach lub instytucjach naukowych oraz badawczych. Zachęcamy do aplikowania osoby wyróżniające się na polu naukowym, pełne pasji i ambicji, stawiające nie tylko na sukces w środowisku akademickim, ale też nieustanny rozwój.

Dlaczego warto?

Wierzymy w potencjał, jaki tkwi w mentoringu, opartym na budowaniu relacji, indywidualnym podejściu oraz transferze wiedzy i doświadczeń. Dlatego każdy i każda z naszych uczestników i uczestniczek ma wyjątkową szansę realizować się pod opieką jednego ze współpracujących z nami naukowców, ekspertek i ekspertów, reprezentujących różne dziedziny nauki i kultury.

W nadchodzącym roku na naszych uczestników i uczestniczki czekają również liczne warsztaty i szkolenia na tematy takie jak m.in.: Jak zarządzać swoim czasem? Jak mówić o nauce, by podbić serca słuchaczy? W jaki sposób skutecznie rozwiązywać konflikty?

Program TopMinds pozwala zdobyć wiedzę, wzmocnić kluczowe kompetencje, poszerzyć swoją sieć kontaktów oraz poznawać dobre praktyki pod okiem wybitnych specjalistów i specjalistek!

Więcej informacji o programie, w tym jego regulamin, formularz zgłoszeniowy i pełna lista mentorów dostępne są na stronie topminds.pl (http://topminds.pl/edycja-2021/) - zapraszamy!
 

spotkanie Naukowego Koła Pedagogiki Resocjalizacyjnej
Drodzy Studenci,
zapraszamy na pierwsze w tym roku akademickim spotkanie Naukowego Koła Pedagogiki Resocjalizacyjnej, które odbędzie się w formie zdalnej na platformie ZOOM, w środę 28 października o godzinie 18.00. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniu proszone są o kontakt do Opiekun Koła - mgr Anny Chańko-Kraszewskiej, w celu otrzymania linku i hasła do spotkania.
Do usłyszenia i zobaczenia!
A.Chańko-Kraszewska
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Uniwersytetu w Białymstoku proponuje studentom  w roku akademickim 2020/21 bezpłatne dodatkowe zajęcia językowe z Łaciny poza programem studiów.

Quis homo eruditus sine linguae Latinae scientia?

( Kimże jest człowiek wykształcony bez znajomości języka łacińskiego? )

Ad astra,

czyli krótki kurs języka łacińskiego

           

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych studentów na ogólnouczelniane zdalne zajęcia z języka łacińskiego, na platformie Blackboard Collaborate, którzy chcieliby:

- rozpocząć naukę języka łacińskiego od początku,

  czyli „ab ovo” jakby powiedzieli starożytni Rzymianie

- przypomnieć język łaciński, bo

  „Repetitio est mater studiorum”(Powtarzanie jest matką nauk.)

 

         Zajęcia w wymiarze 40 godzin rozpoczną  się  w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021.

Pierwsze spotkanie odbędzie się

12.11.2020r  (czwartek) o godz. 18.00, on-line

(platforma Blackboard Collaborate) 

 

Rejestracja w Usosweb od 20.10. do 13.11.2020 r.

 

Warunki zaliczenia: regularne uczęszczanie na zajęcia, aktywny udział, praca własna studenta. Po otrzymaniu zaliczenia istnieje możliwość wpisu do suplementu do dyplomu w rubryce inne osiągnięcia (na wniosek uczestnika kursu).

Kontakt  z prowadzącą mgr Aliną Pawłowską:alina.pawlowska@uwb.edu.pl                       lub  z sekretariatem Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych.: spnjo@uwb.edu.pl

 

Od 1 października można głosować na projekty Budżetu Obywatelskiego 2021. Jest wśród nich inwestycja bardzo ważna dla Uniwersytetu w Białymstoku: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Elektrycznej. Warto poprzeć właśnie na ten projekt. Głosowanie potrwa do 15 października. Może wziąć w nim udział każdy mieszkaniec Białegostoku.

Inwestycja: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Elektrycznej znalazła się wśród projektów ogólnomiejskich (M22). Dotyczy ona budowy kanału deszczowego, odprowadzającego wody opadowe z odcinka od ul. Mickiewicza do rzeki Białej. Inwestycja została wstępnie wyceniona na ponad 788 tys. zł. Jest dla naszego uniwersytetu bardzo ważna, ponieważ do kanału mógłby zostać przyłączony Wydział Prawa UwB.

Drodzy studenci, pracownicy i sympatycy naszej uczelni - warto oddać głos właśnie na ten projekt!

Głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego 2021 rozpoczęło się dzisiaj (1 października) i potrwa do 15 października. Jedna osoba może wskazać maksymalnie cztery projekty z dowolnej kategorii.

Głosować można przez internet karta do głosowania albo oddać głos w wersji papierowej.

Wypełnioną ankietę można oddać w:

- Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1,

- Departamencie Obsługi Mieszkańców przy ul. J. K. Branickiego 3/5,

- Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Św. Rocha 3,

- w mobilnym punkcie konsultacyjnym na Rynku Kościuszki w dniach: 3 października, 4 października, 10 października oraz 11 października, w godz. 12-16

mainLogo.png 

Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych,  UwB   

zaprasza

NA KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU IELTS

termin zajęć: piątki, od 16.10.2020 do 05.02.2021, godz. 17.00-19.15

 miejsce zajęć: ul. Świerkowa 20 B (budynek Rektoratu), s.118

W lutym 2021 będzie również możliwość podejścia do egzaminu IELTS  w siedzibie SPNJO, UwB w Białymstoku.

więcej informacji na stronce: https://uwb.edu.pl/ielts

Konkurs na najlepsze prace magisterskie

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zaprasza do udziału w konkursie na najlepsze prace magisterskie i doktorskie dot. niepełnosprawności. Termin zgłaszania prac upływa 15 października br. 

W konkursie na najlepsze prace magisterskie przyznamy nagrody w kategoriach:

  • rehabilitacja społeczna i zawodowa,
  • kulturowe znaczenia niepełnosprawności.
  • rozwiązania technologiczne służące osobom niepełnosprawnym,
  • rehabilitacja medyczna (dotyczy rozwiązań mających wpływ na lepsze funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu społecznym i zawodowym).

W konkursie na najlepsze prace doktorskie tak wyróżnionych kategorii nie ma.

Łączna pula nagród w tym roku przekracza 90 tys. zł.

Więcej szczegółów uzyskają Państwo na stronie: http://www.pfron.org.pl/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci/news/do-15-pazdziernika-mozna-zglaszac-prace-w-konkursie-otwarte-drzwi/

MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEGO UDZIAŁU W KONFERENCJI NAUKOWEJ „DZIECKO W HISTORII – MIĘDZY GODNOŚCIĄ A ZNIEWOLENIEM”

Katedra Historii i Teorii Wychowania

Wydziału Nauk o Edukacji Uniwersytetu w Białymstoku

oraz działające przy Katedrze:

Akademickie Koło Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy UwB

i Studenckie Koło Naukowe Teorii Wychowania i Praktyki Pedagogicznej

mają zaszczyt zaprosić na VIII Ogólnopolską Konferencję Naukową

„DZIECKO W HISTORII

– MIĘDZY GODNOŚCIĄ A ZNIEWOLENIEM”

organizowaną w dniach 19-20 października 2020 24-25 MAJA 2021 ROKU w Białymstoku z okazji

40-lecia Katedry/Zakładu Historii Wychowania (1980-2020).

Partnerami Konferencji są: Województwo Podlaskie oraz Parlament Studencki UwB.

Uwaga: Studenci UwB, mają możliwość bezpłatnego udziału w Konferencji i opublikowania artykułu w ramach dofinansowania z Parlamentu Studenckiego. Jest to zatem doskonała okazja do wzbogacenia swojego dorobku naukowego i zwiększenia szans na stypendium za działalność naukową. Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń oraz zaproponowany temat wystąpienia.

Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji oraz kwestii organizacyjnych znajdują się w załącznikach oraz na stronie internetowej http://dzieckowhistorii.uwb.edu.pl/

Informacji o bezpłatnych miejscach udziela dr Łukasz Kalisz (lukaszk@uwb.edu.pl).

Serdecznie zapraszamy

Organizatorzy Konferencji

 

Komunikat

Komunikat 2

Karta zgłoszeniowa

Karta zgłoszeniowa

Kalendarz egzaminów dyplomowych
Informacje dotyczące egzaminów dyplomowych
  1. Praca dyplomowa jest składana jedynie w wersji elektronicznej w systemie APD.
  2. Podpisane oświadczenie antyplagiatowe należy wgrać do systemu APD, a oryginał dokumentu dostarczyć:
  1. w przypadku obrony zdalnej przesłać listem na adres:

Wydział Nauk o Edukacji UwB

ul. Świerkowa 20

15-328 Białystok

z dopiskiem studia stacjonarne/niestacjonarne)

  1. w przypadku obron na Wydziale: przekazać przewodniczącemu komisji w dniu obrony.
    (oświadczenie antyplagiatowe)
  1. Informacje do suplementu ukończenia studiów o: przynależności do kół naukowych, działalności w organizacjach studenckich (dotyczy aktywności na Uniwersytecie w Białymstoku) należy przesłać drogą mailową do właściwego dziekanatu do dnia 25.06.2020.
  2. Dokonanie opłaty za dyplom w wysokości 60 zł. na indywidualne konto w systemie USOSweb (zakładka płatności, należności nieopłacone, rodzaj opłaty – inne- za wydanie dyplomu ukończenia studiów). Uwaga – każdy student posiada unikatowy numer konta
  3. Kartę obiegową należy dostarczyć przy odbiorze dyplomu (karta obiegowa).
  4. Od roku akademickiego 2019/20 nie wymagane są zdjęcia do dyplomu.
WAŻNOŚĆ LEGITYMACJI STUDENCKICH ELS

Zgodnie z aktualnymi przepisami (Dz. U z 2020 r., poz. 695 art. 63)  w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności.

Warsztaty Edukacji Międzykulturowej on-line dla Studentek i Studentów. Zapraszamy do udziału!

 

Studenci Wydziału Nauk o Edukacji uczestniczą w Warsztatach Edukacji Międzykulturowej „Między Innymi” Narodowej Agencji Programu Erasmus Plus oraz Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży, które odbywają się on-line z wykorzystaniem interaktywnych form pracy.

Druga edycja warsztatów rozpocznie się dnia  28.04.2020

Osoby, które chciałyby uczestniczyć w działaniu, a nie deklarowały swojego udziału w ubiegłym semestrze prosimy o kontakt z koordynatorem wydziałowym do dnia 22.04.20 (włącznie): dr Anna Młynarczuk-Sokołowska (a.mlynarczuk-sokolowska@uwb.edu.pl).

Więcej nt. Warsztatów „Między Innymi”

Organizatorzy

    

 

Konkurs na najciekawszą pracę magisterską z pedagogiki

To już piąta edycja konkursu, którego celem jest promowanie młodych pedagogów, autorów najlepszych prac magisterskich odnoszących się do współczesnych problemów pedagogicznych oraz - w tej edycji - opisujących zjawiska i procesy wychowawcze zachodzące w obszarze ekologii, środowiska przyrodniczego.

Nasz konkurs skierowany jest do studentów ostatnich roczników kierunków pedagogicznych wszystkich uczelni wyższych w Polsce.

Organizatorem konkursu jest Wrocławskie Stowarzyszenie Wychowawców. Patronat honorowy nad Konkursem objęli: Dolnośląski Kurator Oświaty – Roman Kowalczyk, Dyrektor Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego - dr hab. Alicja Szerląg Prof. Uwr.

Partnerem konkursu jest Polski Instytut Przedszkoli Leśnych, a patronat medialny nad Konkursem objęło czasopismo Forum Oświatowe (DSW, Wrocław).

Prace można składać od 1 marca 2020 r. do 31 listopada 2020 r.

Regulamin i informacje na stronie konkursu

Ważność legitymacji studenckich ELS do 31 maja 2020 r.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego  z dnia 12 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów   „§ 45a. Elektroniczne legitymacje studenckie, których ważność została potwierdzona w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020, zachowują ważność do dnia 31 maja 2020 r., bez konieczności potwierdzenia ich ważności.

SZKOLENIE „RAZEM NA RZECZ BARDZIEJ SPRAWIEDLIWEGO ŚWIATA DLA WSZYSTKICH”

Na Wydziale Nauk o Edukacji Uniwersytetu w Białymstoku odbędzie się bezpłatne jednodniowe, 5 godzinne szkolenie organizowane przez Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej.

ADRESACI: Studenci Wydziału Nauk o Edukacji

CEL SZKOLENIA: zapoznanie z koncepcją edukacji globalnej, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii związanych z kształtowaniem postaw, takich jak szacunek, empatia, otwartość i solidarność.

CHARAKTER SZKOLENIA: warsztatowy

Zakłada wykorzystanie innowacyjnych, włączających metod dydaktycznych, w tym dociekań filozoficznych na rzecz globalnego obywatelstwa oraz elementów metody otwartych przestrzeni dla dialogu i dociekań.

 

TERMIN: 18.04.2020 LUB 23.05.2020

O terminie realizacji warsztatów zdecyduje liczba osób zainteresowanych danym terminem.

 

SZKOLENIE JEST BEZPŁATNE!

Uczestnik otrzyma CERTYFIKAT!

Przewidziany POCZĘSTUNEK  

 

Liczba miejsc ograniczona (max 24). O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

ZAPISY: Chęć udziału należy zgłosić do Kamili Andrzejuk k.andrzejuk@uwb.edu.pl
pokój nr A8 do 13 marca 2020!

W emailu należy podać: Imię i nazwisko, email, telefon  oraz preferowany termin warsztatu!

Zdaj IELTS w Białymstoku